ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВІ IT СЕРВІСИ», ідентифікаційний код юридичної особи 45870109 керуючись Цивільним кодексом України (далі – ЦКУ), іншими законодавчими та підзаконними нормативно-правовими актами у сфері господарської діяльності, пропонує фізичним та/або юридичним особам (надалі – «Виконавець») отримати інформаційні та консультаційні послуги, передбачені цим Договором.
Цей Договір є публічним відповідно до ст.ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, його умови є однакові для всіх Замовників, беззастережне прийняття умов якого вважаються акцептуванням цієї оферти Замовником, для чого Виконавець публікує цей Договір про таке:
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
1.1.
Публічний договір – цей правочин про надання та отримання послуг у сфері інформаційних технологій (ІТ), який встановлює однакові для всіх Замовників умови надання цих послуг на умовах публічної оферти з моменту її акцептування Замовником (надалі – «Договір»).
1.2.
Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній особі або юридичній особі, відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним договір, що міститься в публічній оферті.
1.3.
Акцепт – надання Замовником повної і безумовної відповіді Виконавцю на його пропозицію укласти Договір на умовах, визначених публічною офертою, у спосіб передбачений цим Договором, зокрема, але не виключно, шляхом повної або часткової оплати вартості послуг Виконавця у спосіб, передбачений на сайті та/або сторінці в соціальній мережі, яка належать Виконавцеві, що свідчить про прийняття Замовником публічної оферти.
1.4.
Замовник – фізична або юридична особа, яка отримує від Виконавця послуги на умовах, передбачених Договором.
1.5.
Сайт – вебсайт Виконавця в мережі Інтернет, розміщений за адресою: https://unlimited.ua/ua/offer
1.6.
Сторона – Виконавець або Замовник – залежно від контексту.
1.7.
Сторони – Виконавець та Замовник.
1.8.
Послуги у сфері інформаційних технологій (ІТ) – в розумінні цього договору:
- Функціональне, навантажувальне, автоматизоване тестування для виявлення та виправлення помилок ІТ-інфраструктури;
- Оцінка захищеності ІТ-інфраструктури;
- Розробка, налаштування та обслуговування серверів, мережевих пристроїв, робочих станцій;
- Перенесення інфраструктури в хмару, використання хмарних обчислень (AWS, Google Cloud, Azure);
- Моніторинг та адміністрування систем, мереж та платформ;
- Забезпечення стабільної роботи мережі та серверів, усунення збоїв;
- Підтримка та налаштування локальних (LAN) та глобальних мереж (WAN);
- Впровадження VPN для забезпечення захищеного віддаленого доступу;
- Моніторинг мережевої безпеки;
- Виявлення та запобігання загрозам у інфраструктурі;
- Надання доступу до віддалених ресурсів та забезпечення зберігання великих обсягів даних;
- Створення та зберігання резервних копій даних для їх відновлення у разі збоїв;
- Послуги Help Desk та технічної підтримки: консультації користувачів, розв'язання технічних проблем;
- Управління інцидентами та усунення несправностей: своєчасне виявлення й усунення збоїв у інфраструктурі;
- Підтримка, ремонт і обслуговування ІТ-обладнання;
- Оцінка існуючої інфраструктури для оптимізації та покращення безпеки та продуктивності;
- Консультації з щодо захисту даних і мереж, систем контролю доступу;
- Аналіз даних для передбачення майбутніх тенденцій на основі існуючих показників;
- Розробка та впровадження систем для організації, зберігання та обробки інформації;
1.9.
Особистий кабінет – багатофункціональний Веб – інтерфейс Замовника, що знаходиться за адресою
https://my.unlimited.ua, доступ до якого здійснюється після авторизації – введення логіну та паролю. В «Особистому кабінеті» проглядає статистику, слідкує за станом Електронного балансу, тощо.
1.10.
Електронний баланс — це відображення коштів або доступних одиниць, які зберігаються на електронному рахунку клієнта (наприклад, в особистому кабінеті на онлайн-платформі чи в мобільному додатку). Він використовується для обліку коштів, призначених для оплати послуг у рамках цього договору.
1.11.
Позика - безпроцентна позика (у розумінні ст. 1046 Цивільного кодексу України) надається Виконавцем на користь Замовника в рамках цього Договору. Позика надається в межах узгодженого ліміту на строк до 7 календарних днів і підлягає поверненню (сплаті) в кінці встановленого терміну.
1.12.
E-mail - адреса електронної пошти, вказана в розділі «Адреси і реквізити Сторін», по якому Сторони можуть або зобов'язані обмінюватися значимою інформацією у рамках Договору.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. За цим Договором Виконавець зобов'язується надати послуги у сфері інформаційних технологій (ІТ), а Замовник зобов'язується сплатити Виконавцю в обсязі та на умовах, передбачених цим Договором, та дотримуватись умов та порядку їх отримання, встановлених Договором.
3. АКЦЕПТУВАННЯ ДОГОВОРУ
3.1. Договір про надання Послуг у сфері інформаційних технологій (ІТ) укладається шляхом акцептування Замовником цієї публічної оферти, яка містить усі істотні умови Договору. Акцепт може бути здійснений шляхом реєстрації Замовника та погодження з умовами Договору на веб-сайті Виконавця та/або сторінці в соціальній мережі, яка належать Виконавцеві, та/або шляхом підписання Замовником письмової заяви про приєднання до Договору, за умови підтвердження Виконавцем можливості надання вибраних послуг.
Підтвердженням повного та безумовного акцептування публічної оферти є:
- Факт здійснення оплати Замовником за Послугу, в тому числі шляхом перерахування грошових коштів за допомогою платіжних систем (кредитні картки, електронні платіжні системи, такі як Portmone тощо);
3.2. Виконавець здійснює перевірку можливості надання послуг Замовнику, після чого Замовник має право здійснити акцепт цієї публічної оферти.
3.3. У разі здійснення акцепту публічної оферти за відсутності можливості надання послуг або якщо така можливість не була підтверджена, Договір вважається неукладеним, і Виконавець зобов'язується повернути Замовнику передплачені кошти протягом 30 календарних днів з дати оплати.
3.4. Договір набирає чинності з дати акцепту Замовником публічної оферти в порядку, визначеному пунктом 3.1. цього Договору, та діє протягом усього періоду підтримання позитивного Електронного балансу Замовником. У разі досягнення нульового або від’ємного Електронного балансу Договір продовжує діяти протягом двох місяців (у період призупинення надання Послуг).
3.5. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту вчинення Замовником дій, передбачених п. 3.1. цього Договору, що свідчать про згоду Замовника дотримуватися умов Договору, без підписання його письмового примірника Сторонами.
3.6. Замовник дає згоду дотримуватися умов Договору та згоду отримувати Послуги на встановлених Виконавцем умовах та оплатити їхню вартість із моменту вчинення дій, передбачених п.3.1. цього Договору.
3.7. Укладаючи Договір, Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям Замовником положень Договору, Вартості послуг та умов їхнього надання та всіх додатків, що є невід’ємною складовою частиною Договору.
4. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
4.1. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що має необхідну дієздатність та правоздатність, а рівно всі права і повноваження, необхідні і достатні для укладання та виконання цього Договору відповідно до його умов.
4.2. Усі умови Договору, викладені в цій Публічній оферті, є обов’язковими для Сторін. Перед отриманням та/або початком користування послугами кожний Замовник зобов’язаний ознайомитися з умовами цього Договору, що розміщений (оприлюднений) на вебсайті Виконавця та/або сторінці в соціальній мережі, яка належать Виконавцеві.
4.3. Якщо Замовник не згодний з умовами Договору, він не має права укладати цей Договір. Відповідно, Замовник, який здійснив Акцепт, підтверджує своє ознайомлення та згоду з усіма умовами цього Договору.
4.4. Якщо Замовник не згодний з умовами Договору, він невправі користуватися послугами Виконавця та/або направляти листи на електронну пошту стосовно їхнього отримання, звертатися письмово в месенджерах чи за телефоном щодо їхнього отримання, та/або сплачувати (повністю чи частково) їхню вартість. Відповідно, Замовник, який здійснив дії, передбачені п.3.1 цього Договору та/або цим пунктом, вважається ознайомленим та таким, що погоджується з усіма умовами цього Договору.
4.5. Договір про надання послуг Виконавцем укладається шляхом отримання згоди від Замовника на приєднання до запропонованого Договору в цілому, шляхом акцептування всіх істотних умов Договору, без підпису письмового примірника сторонами. Дійсний Договір має юридичну силу відповідно до ст. 633 ЦК України і є рівносильним Договору, підписаному сторонами.
4.6. Виконавець самостійно відповідно до та на виконання вимог чинного законодавства України визначає умови Договору. Виконавець самостійно має право змінити умови Договору з обов’язковим повідомленням про це Замовників на Сайті. У разі незгоди Замовника зі змінами, внесеними до Договору, цей Замовник має право розірвати Договір згідно з порядком, викладеним в Договорі, протягом 30 (тридцяти) календарних днів із дня, коли він дізнався (чи міг дізнатися) про внесені зміни до Договору. Нерозірвання Замовником Договору в зазначений строк та продовження користування Послугами свідчить про згоду Замовника зі змінами, внесеними до Договору.
4.7. У разі внесення змін до цього Договору Виконавець розміщує повідомлення про такі зміни на своєму Сайті не менш ніж за 10 (десять) календарних днів до набуття змінами чинності, окрім випадків, для яких Договором встановлено інший строк та/або порядок повідомлення про внесення змін, а також випадків, у яких Виконавець не зобов’язаний повідомляти Замовника про внесення змін. При цьому Виконавець гарантує та підтверджує, що розміщена на Сайті Виконавця поточна редакція тексту цього Договору є дійсною.
5. УМОВИ ТА ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ПОСЛУГ5.1. Умови надання послуг:
5.1.1. Ознайомлення Замовника з умовами цього Договору та його акцепт;
5.1.2. Оплата Замовником вартості обраних послуг (у випадку коли така оплата є умовою акцепту Договору) у розмірі та у порядку, визначеному Виконавцем із врахуванням інформації, зазначеної на сторінці послуги на веб сайті Виконавця та/або сторінці в соціальній мережі, яка належать Виконавцеві.
5.1.3. Наявності позитивного Електронного балансу Замовника.
5.2. Послуги надаються після вчинення Замовником дій, необхідних для отримання обраних Послуг.
5.3. Замовник самостійно забезпечує дотримання належних технічних умов для інфраструктури, обладнання, серверів, персональних комп’ютерів або інших, в тому числі, мобільних пристроїв, необхідних для отримання обраної Послуги.
5.4. Виконавець не несе відповідальності у разі неможливості отримання Замовником обраної Послуги, яка виникла з причин, незалежних від Виконавця, зокрема, але не виключно у разі відсутності у Замовника можливості (зокрема технічної) для отримання Послуги. У випадку неотримання Замовником послуги не з вини Виконавця вартість такої послуги Замовнику не повертається та не відшкодовується.
5.5. Обрані Замовником Послуги надаються Замовникові в термін, у порядку та в обсязі, зазначеному на Сайті Виконавця (та його окремих сторінках) та/або в електронних листах Виконавця, направлених на електронну поштову скриньку Замовника. Інформація щодо термінів (строків) та порядку надання обраної послуги, зазначена на Сайті Виконавця (та його окремих сторінках) та/або в електронних листах Виконавця, направлених на електронну поштову скриньку Замовника, є невід’ємною частиною цього Договору.
5.6. Виконавець має право змінити терміни (строки) та порядок отримання Послуги після її замовлення Замовником, попередивши останнього про таку зміну шляхом направлення на його електронну адресу або смс-повідомлення в месенджерах, зазначену під час реєстрації електронного листа.
5.7. За порушення морально-етичних норм, у разі іншої некоректної поведінки Замовника під час отримання Послуги Виконавець має право припинити надання Послуги такому Замовнику без компенсації (відшкодування, повернення) її вартості.
6. ПРАВА, ОБОВ’ЯЗКИ ТА ЗАСТЕРЕЖЕННЯ
6.1. Виконавець має право:
6.1.1. Відмовити Замовнику в наданні Послуг. У випадку відмови в наданні послуг причина відмови може не повідомлятись і не коментуватись. У випадку відмови в наданні послуг після сплачення їх вартості Замовником, сплачені кошти повертаються Замовнику з урахуванням вартості частини послуги яка вже була надана Замовнику (сума коштів, що повертається, визначається Виконавцем самостійно).
6.1.2. Надавати Послуги в терміни (строки) на умовах та в обсязі, зазначених на Сайті Виконавця (та його окремих сторінках) та/або в електронних листах Виконавця, направлених на електронну поштову скриньку Замовника.
6.1.3. Залучати до надання Послуги (або її окремих частин) третіх осіб.
6.1.4. В односторонньому порядку вносити зміни до умов цього Договору, в тому числі, але не виключно, змінювати правила сплати коштів для надання послуг, вносити зміни в порядок надання послуг шляхом розміщення нової редакції цього Договору на Сайті Виконавця.
6.1.5. Проводити аудіо- фото- і відеофіксацію під час надання Послуг, а також використовувати отримані при аудіо- фото- і відеофіксації матеріали на власний розсуд.
6.2. Обов’язки Виконавця:
6.2.1. Надавати Послуги на умовах цього Договору.
6.2.2. Зберігати інформацію та відомості (в тому числі – персональні дані), надані Замовником на виконання умов цього Договору у межах чинного законодавства України у сфері захисту персональних даних.
6.3. Замовник має право:
6.3.1. Звертатися до Виконавця для отримання інформації щодо Послуг Виконавця, умов їхнього надання та умов цього Договору у спосіб та за контактами, зазначеними на Сайті Виконавця.
6.3.2. Отримувати будь-яку із запропонованих Послуг Виконавця на умовах цього Договору.
6.4. Обов’язки Замовника:
6.4.1. До акцептування Оферти ознайомитися з її чинними умовами.
6.2.2. У разі згоди з умовами цього Договору акцептувати його шляхом, визначеним в п.3.1. цього Договору.
6.4.3. Виконувати умови цього Договору.
6.4.4. Інформувати Виконавця про всі відомі обставини та надавати Виконавцю повну і правдиву інформацію та всі необхідні й достовірні документи, які мають або можуть мати значення, для якісного та повного надання обраної Послуги та належного виконання Виконавцем умов цього Договору.
6.4.5. На вимогу Виконавця надати всю інформацію та документи, які не були надані раніше та мають або можуть мати значення, для якісного та повного надання обраної Послуги та належного виконання Виконавцем умов цього Договору.
6.4.6. Своєчасно у встановлені цим Договором строки та у повному обсязі сплачувати вартість отриманих послуг.
6.4.7. Своєчасно сплатити обов’язкові платежі, якщо це необхідно для надання Виконавцем послуг, зумовлених цим Договором.
6.4.8. Ретельно ознайомлюватися із всіма документами, підготовленими Виконавцем і наданими Замовнику для ознайомлення, та негайно інформувати Виконавця у разі наявності зауважень чи побажань щодо їхнього змісту (та/або у випадку виявлення в них будь-яких розбіжностей, невідповідностей чи інших недоліків тощо).
6.4.9. Не вимагати виконання дій, що виходять за межі професійних прав і обов’язків Виконавця.
6.4.10. Дотримуватись ввічливості й толерантності у спілкуванні з Виконавцем.
6.4.11. Не чинити перешкод Виконавцю під час виконання останнім умов цього Договору у вигляді: несплати вартості послуг, обов’язкових платежів, неповідомлення або несвоєчасного повідомлення інформації та/або ненадання чи несвоєчасного надання Виконавцю документів, надання яких передбачено цим Договором, інших дій, які перешкоджають Виконавцю своєчасно та належним чином виконати свої обов’язки за цим Договором.
6.5. Замовнику заборонено, якщо інше не передбачено умовами надання конкретної Послуги:
6.5.1. Поширювати відео-, аудіозапис послуги у будь-який спосіб.
6.5.2. Поширювати матеріали послуги у вигляді розшифровки, тобто перекладу аудіо-, відеоматеріалів в текстовий формат, та/або перекладу на інші мови.
6.5.3. В комерційних цілях використовувати отриману від Виконавця інформацію шляхом переказу або поширення знань і основ без попереднього погодження з Виконавцем.
6.5.4. Використовувати отриману від Виконавця інформацію, включаючи (без обмеження) з метою створення подібної та/або конкурентної послуги, або сервісу, або з метою отримання комерційної або фінансової вигоди без попереднього погодження з Виконавцем.
6.5.5. Вчиняти дії, спрямовані на порушення умов цього Договору.
6.5.6. Передавати та/або надавати доступ до будь-яких отриманих матеріалів чи іншої інформації будь-яким третім особам.
6.5.7. Вчиняти інші дії, не передбачені цим Договором, але такі, що містять склад кримінального або адміністративного правопорушення чи порушують права і законні інтереси Виконавця, інших Замовників та/або третіх осіб.
7. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
7.1. Вартість Послуг Виконавця зазначається на офіційному веб-сайті Виконавця (та на окремих його сторінках), в електронних листах, направлених на електронну адресу Замовника, включаючи Комерційні пропозиції або під час комунікації із Замовником через месенджери. Вартість може змінюватися в залежності від складності послуги, часу, витраченого на її надання, та інших факторів. Інформація про актуальні ціни на Послуги публікується на веб-сайті Виконавця та оновлюється відповідно до умов цього Договору. Замовник зобов’язується самостійно перевіряти актуальну вартість Послуг перед замовленням.
7.2. Щомісячна вартість Послуг за кожен місяць надання підлягає індексації Виконавцем із застосуванням індексу інфляції, офіційно встановленого уповноваженими державними органами. Індексація щомісячної вартості Послуг розраховується шляхом множення індексів інфляції наростаючим підсумком за всі попередні місяці надання Послуг за обраними Послугами та компенсується Виконавцю шляхом поповнення Електронного балансу Замовником. Щомісячна вартість Послуг, розрахована з прив’язкою до курсу іноземної валюти за обраними Послугами, індексації не підлягає.
7.3. Оплата вартості обраної Послуги здійснюється шляхом поповнення Електронного балансу в Особистому кабінеті Замовника. Виконавець несе відповідальність за своєчасне відображення поповнення на рахунку Замовника після здійснення оплати.
7.4. Послуги за цим Договором надаються Виконавцем виключно після повної передоплати, яка становить 100% вартості Послуг за повний календарний місяць. Повна оплата означає підтвердження Замовником ознайомлення з умовами цього Договору та повну згоду з ними. У разі, якщо Послуга надається до моменту її оплати через терміновість запиту, Замовник зобов’язується сплатити її вартість в повному обсязі не пізніше наступного робочого дня після отримання вимоги Виконавця про оплату.
7.5. Замовник погоджується з тим, що Виконавець має право технічними засобами здійснювати моніторинг та контроль стану Електронного балансу Замовника для перевірки наявності коштів, необхідних для надання Послуг. У разі виявлення від’ємного або недостатнього балансу, Виконавець має право призупинити надання Послуг до моменту поповнення Електронного балансу Замовника у необхідному обсязі.
7.6. Усі фінансові розрахунки здійснюються у національній валюті України – гривні, якщо інше не передбачено спеціальною угодою між Сторонами або вимогами чинного законодавства.
7.7. Замовник погоджується, що при виборі Послуги мінімальний строк її дії становить 12 календарних місяців по кожній послузі окремо. Сторони домовилися, що протягом мінімального строку дії Послуги Замовник зобов’язується отримувати Послуги загальною вартістю не меншою, ніж сума всіх щомісячних оплат за користування Послугою протягом цього строку.
7.8. У разі, якщо до кінця мінімального строку дії Послуги Замовник отримає Послуги на суму меншу, ніж зазначена в п. 7.7., Замовник зобов’язується сплатити Виконавцю додаткову винагороду, яка розраховується як різниця між сумою, визначеною в п. 7.7., та фактичною сумою здійснених Замовником оплат.
8. ПРИПИНЕННЯ ДОСТУПУ ДО ПОСЛУГИ
8.1. З моменту утворення від’ємного Електронного балансу Замовника доступ до Послуги автоматично призупиняється та може бути відновлений лише після поповнення Електронного балансу. Виконавець має право надати Замовнику до 7 (семи) днів користування Послугою «в позику», за умовами даної публічної оферти.
8.2. Виконавець має право припинити доступ Замовника до Послуги у випадках, якщо Замовник залучений або бере участь у діях, які Виконавець обґрунтовано вважає такими, що порушують правила та норми користування Послугою, викладені в цій публічній оферті, або порушують вимоги чинного законодавства України, включаючи, але не обмежуючись наступними випадками:
використання Послуги в комерційних цілях шляхом її перепродажу третім особам;
використання Послуги для масового розсилання повідомлень комерційного, агітаційного чи іншого характеру без згоди адресатів (спам);
без дозволу власника авторських чи інших прав використання Послуги для надсилання, публікації, передачі, відтворення чи розповсюдження програмного забезпечення або інших матеріалів, захищених авторським правом або іншими інтелектуальними правами;
здійснення дій, спрямованих на зміну налаштувань обладнання або програмного забезпечення Виконавця чи вчинення інших дій, які можуть викликати збої у їхній роботі.
8.3. У разі припинення доступу до Послуги внаслідок порушення Замовником умов користування Послугою, невикористаний залишок коштів на Електронному балансі Замовника не підлягає поверненню або відшкодуванню.
8.4. При припиненні доступу до Послуги Виконавець не несе відповідальності за інформування або неінформування будь-яких третіх осіб про позбавлення Замовника доступу до Послуги, а також за можливі наслідки, що можуть виникнути в результаті такого припинення доступу або відсутності попередження.
9. ПОРЯДОК ПРИПИНЕННЯ ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ЙОГО РОЗІРВАННЯ
9.1. Дія цього Договору може бути припинена у таких випадках:
- За взаємною згодою Сторін, оформленою шляхом підписання відповідної угоди про припинення Договору.
- Якщо виконання зобов’язань за цим Договором стало неможливим через прийняття нормативно-правових актів, які суттєво змінюють умови, встановлені цим Договором, і одна зі Сторін не погоджується на внесення відповідних змін. У такому випадку Сторона, що ініціює припинення Договору, повинна письмово повідомити іншу Сторону не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати запланованого припинення.
9.2. Виконавець має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку у разі досягнення від’ємного Електронного балансу Замовника в його особистому кабінеті. Договір вважається розірваним з наступного робочого дня після закінчення двомісячного строку з моменту досягнення від’ємного Електронного балансу.
9.3. Замовник має право в будь-який момент, враховуючи положення пункту 7.7. та пункту 7.8. відмовитися від послуг Виконавця та розірвати Договір в односторонньому порядку, повідомивши Виконавця про своє рішення за 30 (тридцять) календарних днів до дати запланованого розірвання Договору.
9.4. Розірвання цього Договору не звільняє Сторони від обов’язку повного погашення заборгованості, якщо така є, за весь період до дати розірвання Договору. Погашення/повернення заборгованості здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів після дати розірвання Договору.
10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
10.1. У випадку надання Замовником завідомо неправильних даних, інформації чи документів, Виконавець не несе жодної відповідальності за наслідки, а претензії таких Замовників не розглядаються.
10.2. У разі порушень у роботі інфраструктури обладнання, програмного забезпечення Замовника, збоїв в мережі Інтернет, розладу стану здоров’я Замовника та/або неможливості Замовника прибути та/або знаходитись за адресою (місцем) надання Послуги, Виконавець не несе відповідальності за неможливість отримання/надання Послуги з боку Замовника.
10.3. Виконавець не несе відповідальності за будь-які збитки, завдані Замовнику, внаслідок дій чи бездіяльності Замовника.
10.4. Сторони дійшли згоди, що сумарна відповідальність Виконавця за будь-якими позовами та/або претензіями (в тому числі, але не виключно, за невиконання умов цього Договору) обмежується сумою платежу, сплаченого Замовником за Послугу Виконавця протягом календарного місяця, або ж разова Послуга.
10.5. Виконавець не несе відповідальності за невиконання чи неналежне виконання своїх зобов’язань за цим Договором, якщо це невиконання чи неналежне виконання зумовлені впливом обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) у порядку, передбаченому цим Договором.
10.6. Замовник самостійно несе повну відповідальність за наслідки будь-якого роду, в тому числі, але не виключно, за очікувані результати від отриманої Послуги, які можуть настати в результаті надання послуг Виконавцем.
10.7. Виконавець не несе відповідальності за невідповідність змісту Послуги очікуванням Замовника. Зміст Послуги є особистою точкою зору Виконавця, яка може не збігатися з точкою зору чи життєвим досвідом Замовника.
10.8. За жодних умов і обставин Виконавець не несе відповідальності перед Замовником та/або третіми особами за використання матеріалів, посилань та інформації, одержаної Замовником під час отримання Послуги та переданої їм, а також за прийняті рішення Замовником та/або будь-якими третіми особами на підставі інформації, отриманої Замовником під час надання Виконавцем Послуги.
10.9. Усі спори, що виникають із цього Договору, або пов’язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Виконавцем та Замовником.
10.10. Якщо відповідний спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується судом – відповідно до чинного процесуального законодавства України.
11. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (ФОРС – МАЖОР)
11.1. Під форс-мажорними обставинами у цьому Договорі розуміють будь-які обставини, що виникли поза волею або всупереч волі чи бажанню Сторін – і яких не можна передбачити чи уникнути, включно: військові дії, громадські заворушення, антитерористичні операції, епідемії, блокади, землетруси, повені, пожежі, рішення чи приписи органів державної влади та управління, внаслідок яких на Сторони покладатимуться додаткові обов’язки чи встановлюватимуться додаткові обмеження (ліцензійні, митні, податкові тощо) і які унеможливлюють подальше повне або часткове виконання Договору, а також інші дії чи події, що існують поза волею Сторін.
11.2. Якщо форс-мажорні обставини триватимуть більше 30 (тридцяти) днів поспіль, то кожна зі Сторін матиме право відмовитися від подальшого виконання зобов’язань за цим Договором і, в такому разі, жодна зі Сторін не матиме права на відшкодування іншою Стороною можливих збитків.
11.3. Сторона, яка посилається на обставини непереборної сили (форс-мажор), зобов’язана повідомити про це іншу Сторону протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту настання таких обставин. Факт настання форс-мажорних обставин має бути підтверджений сертифікатом, виданим Торгово-промисловою палатою України, відповідно до чинного законодавства.
11.4. За відсутності своєчасного повідомлення, винна Сторона зобов’язана відшкодувати іншій Стороні збитки, заподіяні іншій Стороні неповідомленням або невчасним повідомленням про настання обставин непереборної сили.
11.5. Настання форс-мажорних обставин збільшує строк виконання Договору на період їхньої дії.
12. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
12.1. Договір є публічним, безстроковим і діє до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому цим Договором або чинним законодавством України. Даний Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його акцептування Замовником та діє протягом усього періоду надання послуг, якщо не буде розірваний відповідно до умов цього Договору або вимог чинного законодавства України.
12.2. Завершення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.
12.3. Цей Договір публічно доводиться до відома усіх Замовників шляхом його розміщення (оприлюднення) на Офіційному вебсайті Виконавця.
13. ІНШІ УМОВИ
13.1. Конфіденційною визнається вся ділова інформація між Виконавцем та Замовником, у тому числі, але не виключно, інформація про Виконавця, Замовника, третіх осіб, технології. Акцептуючи цей Договір, Замовник надає дозвіл на збирання та обробку його персональних даних – для цілей, пов’язаних із наданням Послуг та в межах, визначених законодавством України.
13.2. На виконання умов Закону України «Про захист персональних даних» Замовнику повідомляється:
13.2.1. Володільцем та розпорядником персональних даних Замовника є Виконавець.
13.2.2. Персональні дані Замовника обробляються з метою надання Послуг, маркетингових відносин, рекламних відносин, податкових відносин та відносин сфері інформаційних технологій (ІТ).
13.2.3. Із метою обробки персональних даних, зазначеною у цьому Договорі, можуть оброблятися ім’я, прізвище, по батькові, паспортні дані, контактний номер телефону, адреса електронної пошти, реєстраційний номер облікової картки платника податків або ЄДРПОУ, анкетні дані, адреса реєстрації.
13.2.4. Із персональними даними вчинятимуться такі дії: збирання, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеосіблення, знищення персональних даних.
13.2.5. Персональні дані Замовника без отримання від них окремої згоди та/або повідомлення їх не можуть бути передані третім особам – за винятком випадків, передбачених Законом України «Про захист персональних даних» та випадків, передбачених іншими Законодавчими актами.
13.2.6. Персональні дані Замовника оброблятимуться з моменту їхнього отримання та протягом всієї діяльності Виконавця. Персональні дані Замовника зберігатимуться протягом терміну, який передбачено законодавством України, після чого їх буде знищено у зв’язку із завершенням строку зберігання персональних даних.
13.2.7. Замовник може відкликати згоду на обробку своїх персональних даних письмово, надіславши Виконавцю запит, але у цьому разі втрачає право на отримання Послуги (без відшкодування її вартості).
13.2.8. Замовник володіє всіма правами, передбаченими статтею 8 Закону України «Про захист персональних даних».
13.2.9. Отримуючи Послуги, кожен Замовник надає згоду Виконавцю на обробку його персональних даних в обсязі та на умовах, які зазначені у цьому Договорі.
13.3. Замовник має право на отримання Послуги виключно у випадку дотримання ним всіх вимог цього Договору.
13.4. У випадку виникнення ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення умов цього Договору та/або питань, не урегульованих ним, остаточне рішення приймається Виконавцем відповідно до вимог чинного законодавства України. При цьому рішення Виконавця є остаточним і не підлягає оскарженню.
13.5. У разі відмови Замовника від отримання ним Послуги будь-які претензії Замовника з цього приводу Виконавцем не приймаються і не розглядаються, а сплачена вартість послуги Замовнику не повертається та у будь-який спосіб не відшкодовується.
13.6. Проїзд до місця отримання Послуги і у зворотному напрямку, проживання, харчування та витрати, пов’язані з отриманням Послуги, а також будь-які інші витрати Замовника оплачуються самим Замовником
14. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
14.1 Відмова виконувати умови Договору є неприпустимою, за винятків випадків, передбачених цим Договором.
14.2. Укладаючи (акцептуючи) цей Договір, Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень Договору.
14.3. Цей Договір є публічним відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України – і його умови однакові для всіх Замовників. Прийняття умов цього Публічного договору (акцепт) є повним і беззастережним і означає згоду Замовника зі всіма умовами Договору, без винятку і доповнення. А також свідчить про те, що Замовник розуміє значення своїх дій, всі умови Договору йому зрозумілі, Замовник не перебуває під впливом помилки, обману, насильства, загрози і тому подібного.
15. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
Товариство з обмеженою відповідальністю “НОВІ IT СЕРВІСИ”
вул.Бастіонна, 15, м.Київ, 01104, Печерський район
код ЄДРПОУ 45870109
Платник єдиного податку 3 група 5%, НЕ платник ПДВ.
IBAN: UA213005280000026000000048729
E-mail: office@newitservice.com
Тел.: +38 (067) 858-98-53
Директор Кубрак Лілія Нугзарівна